TradeStation blir officiell FinTech-sponsor för University of Miami Athletics


TradeStation Group, Inc meddelade att de har ingått ett flerårigt sponsringsavtal för att vara en officiell FinTech-sponsor för University of Miami (UM) Athletics. Som officiell sponsor kommer TradeStations handelsplattformar för aktier, optioner, terminer och kryptovalutor att finnas med i alla UM Athletics.

TradeStation kommer att integrera sitt varumärke, visa upp sina plattformar och försöka förbättra fansupplevelsen genom att erbjuda nya kontoincitament inom UM Athletics. Genom denna sponsring har TradeStation även utsetts till presenterande sponsor för Miami Hurricanes Football Season. TradeStation kommer att försöka utbilda Hurricanes-fans, studenter, fakulteter och alumner om handel och investeringar i finansiella produkter och ge utbildningsmöjligheter, praktikplatser och seminarier.

“Denna spännande sponsring representerar första gången som TradeStation har anslutit sig till en sportgrupp för att avancera utbildning inom handel och investeringar”, säger John Bartleman, VD och koncernchef för TradeStation Group.

“Med TradeStation baserat på Miamis bakgård är vi stolta över att stödja UM Athletics and the Hurricanes – ett av våra hemstadslag. UM-fans vet vikten av innovation eftersom deras lag försöker få ett försprång gentemot konkurrenterna. TradeStation strävar efter att ge sina kunder möjlighet att få samma fördel med sin ekonomi. Vår synergi är övertygande.”

För att vidareutveckla sitt engagemang för att involvera fler kvinnor på den blockchain-baserade marknaden, skapar TradeStation utbildningsprogram och kampanjer för kvinnor som är intresserade av att lära sig mer om handel med kryptovalutor. Denna sponsring kommer också att lyfta fram UM:s damlag och förstärka insatserna för att överbrygga könsgapet.

“Vi är glada över att samarbeta med TradeStation”, säger Chris Maragno, Senior Vice President för Hurricanes Global Partnerships.

“TradeStation är en innovatör som har tjänat både nybörjare och erfarna handlare i över 30 år. Det är en bra tid att introducera TradeStation som sponsor när de utökar sina produkter och tjänster till att inkludera TradeStation Crypto, och när Miami fortsätter sin strävan att bli kryptohuvudstaden. Vi ser fram emot att utnyttja denna sponsring för att främja utbildning och ge tillgång till handel och investeringar genom innovation.”



Source link