[ad_1]
Mäklarteknikleverantören Panda Trading Systems har meddelat att man fortsätter att utöka funktionaliteten i sin business intelligence -svit genom att integrera OneSignals kundmeddelandefunktioner i systemets redan rika funktionslista.
Den nya integrationen utnyttjar OneSignals position som ledande inom kundmeddelandes vertikal, så att alla mäklare som använder Panda -lösningen kan integrera en mängd nya meddelandemöjligheter i sina befintliga marknadsföringsinsatser.
OneSignal är en omfattande kundmeddelandelösning med kraftfulla mobil- och webb push-meddelandefunktioner, samt meddelanden i appen, e-post och SMS. Det ger marknadsförare chefer att skräddarsy snabba meddelanden till kunder över en mängd olika plattformar och enheter, till och med SMS. Utöver detta kommer företagets meddelandetjänst med professionella A/B -tester, analyser, anpassnings- och segmenteringsverktyg, vilket möjliggör unik och mycket relevant kommunikation med kunder.

Eller guld
Eller Gold, chef för kommersiell verksamhet på Panda Trading Systems, tror att just denna integration kommer att ge en betydande konkurrensfördel för mäklare som använder Panda -produkter.
”Tjänsten är på många sätt idealisk för vår bransch. Det gör att smidiga marknadsföringsteam kan boxas över sin viktkategori, så att säga. Speciellt när de informeras av alla klientdata som Panda -lösningen gör tillgängliga kan de nu skapa de mest relevanta meddelandena som konverteringsverktyg, men också behålla ett högt engagemang även efter att en potentiell kund har registrerat sig. Oavsett om det handlar om transaktionsmeddelanden som informerar kunder när vissa fördefinierade händelser utlöses, personliga meddelanden i appen eller push-aviseringar direkt till deras startskärmar för att informera dem om kommande kampanjer eller viktiga uppdateringar, anser vi att denna integration gör att mäklarteam kan komma närmare sina kunder och att erbjuda dem en mycket mer personlig form av kommunikation. ”
Denna senaste integration kommer efter ett hektiskt år med uppgraderingar för företagets CRM, med två AI-baserade lösningar som har lagts till CRM: s kärnfunktionalitet bara under de senaste månaderna. Dessa inkluderar en automatiserad dokumentverifieringsmodul i samarbete med Google Vision och en smart förslagsmodul för nästa samtal. Gold ser att Pandas CRM har nått en mognadsnivå där fokus nu ligger på att tillföra så mycket värde till företagets kunder som möjligt genom att arbeta med nya funktioner och integrationer som utökar vad team som använder det kan åstadkomma.
”Vi känner att vi bryter loss från förpackningen nu. Även på egen hand, utan några tillägg, är Panda -lösningen förmodligen den mest sofistikerade business intelligence -sviten i vår bransch. Med de senaste uppgraderingarna, till exempel Google Vision-dokumentverifieringsmodulen för backoffice och compliance, Next Call AI för försäljning och retention, och OneSignal-integrationen för marknadsföring, tror jag att vi nu är huvud och axlar över resten när det gäller funktioner . När du också överväger hur sömlöst detta system fungerar med alla våra andra mäklarekosystem, finns det verkligen ingen konkurrens. ”
Om varför Panda bestämde sig för OneSignal -tjänsten för den senaste integrationen, hade Gold följande att säga.
”Vi ser många paralleller mellan Panda och OneSignal. Jag tror att båda företagen på sina egna sätt har lyckats differentiera sig i ett stort och förvirrande landskap av konkurrenter. Vi uppskattar hur de alltid upprepas för att lägga till ny funktionalitet och hur deras mjukvaruutvecklingssats förblir öppen källkod. Företaget erbjuder också gratis konton så att kunderna kan prova tjänsten och ta itu med den innan de förbinder sig. På samma sätt som tjänsten byggs kan en enda marknadschef i stort sett bygga en hel kundmeddelandestrategi på egen hand utan att behöva skriva en enda kodrad. ”
När det gäller vad PandaTS -kunderna kan förvänta sig nästa av företaget var Gold noga med att inte ge bort någonting, utan uppgav bara att det finns fler uppgraderingar och integrationer på gång. Han var angelägen om att bjuda in alla att kolla in uppdateringar på PandaTS -webbplatsen och gå med på kommande Expos, där Panda -teamet gärna visar alla lösningar de har haft fullt upp med att arbeta med.
[ad_2]
Source link