NAGA blir front-of-shirt-sponsor för Sevilla FC


Ännu en detaljhandel FX-mäklare tecknar ett sponsoravtal med en erkänd europeisk fotbollsklubb.

NAGA Group AG, som driver den sociala handelsfokuserade NAGA.com -webbplatsen, och den populära spanska fotbollsklubben Sevilla FC har tillkännagivit ett nytt partnerskapsavtal för de kommande säsongerna. NAGA har officiellt presenterats som Sevilla FC: s nya framkant av skjortapartner och Sevilla FC: s Global Trading Partner.

Baserat i Hamburg, Tyskland (men licensierat av CySEC på Cypern), är NAGA en social investeringsplattform med ett globalt community av mer än 1 miljon användare som försöker revolutionera världen genom att decentralisera finansiell teknik och erbjuder tillgång till de bästa marknadsverktygen för alla runt världen. Plattformen är mest känd för sin Autocopy -funktion som gör det möjligt för handlare att kopiera varandra och därmed skapa en unik social handelsmiljö med många fördelar för användarna.

Båda enheterna sa att de kommer att arbeta tillsammans för att erbjuda exklusivt innehåll, tjänster och utveckla tekniska projekt och innovationer som syftar till att öka finansiell insikt och relaterat beslutsfattande.

Sevilla Club ordförande José Castro, sa:

”Vi är glada att samarbeta med och associera oss med ett varumärke som NAGA som har visat sig vara ledande inom sin bransch. Från och med idag kommer vi att dela en fantastisk symbol för Sevilla FC – vår tröja. En skjorta som representerar passion, engagemang och vår viktigaste gen – att aldrig ge upp. Alla dessa attribut har drivit vår klubb till många episka stunder och att tävla ett år till i UEFA Champions League. Under detta partnerskap kommer vi att dela några kärnvärden som innovation, teknik och att vara nära det globala samhälle som vi representerar. Jag är övertygad om att vår förening kommer att ge stora fördelar för båda våra organisationer. ”

Benjamin Bilski, VD för NAGA, sa:

”Sevilla FC: s gränslösa ambition och fansens passion på Ramón Sánchez-Pizjuán-stadion är som en sällsynt pärla i fotbollsvärlden. Vi kunde inte vara mer glada att stödja klubben och dess lokala fanbase med vårt nya partnerskap. Vi är säkra på att det kommer att gynna Sevillas gemenskap såväl som att hjälpa till att växa NAGAs varumärke globalt, eftersom Sevilla FC har en så rik historia och historia. Så vi önskar Sevilla -laget det bästa under de kommande säsongerna och låt oss sikta på stjärnorna tillsammans! ”

Sevilla FC är den mest framgångsrika klubben i södra Spanien. En ligatitel, sex UEFA Europa League -titlar, fem Copa del Rey -titlar, en europeisk supercup, en spansk supercup och 18 andalusiska cupar hör till klubbens hedersbetygelser. Den grundades 1890 och är den näst äldsta klubben i Spanien och rankas som sjätte i La Ligas historiska ranking. Under 2000 -talet har Sevilla FC etablerat sig som det tredje spanska laget med flest europeiska titlar och kvalifikationer och blev den absoluta kungen i UEFA Europa League med sina sex UEFA Europa League -triumfer. Sevilla FC slutade säsongen 19/20 på åttonde plats i UEFA -rankingen. 2006 och 2007 röstades det till det bästa laget i världen av International Federation of Football History and Statistics.

Under säsongen 20/21 slog Sevilla FC sina poäng och vann rekord i La Liga (placerade fyra totalt) och kvalificerade sig för Champions League för femte gången under de senaste sju säsongerna.

Sevilla släppte en kort video om sin nya huvudsponsor:



Source link